SOMMER CAMP 2024

Sommer camps i Holbøl

Mandag den 1. juli til fredag den 5. juli 2024.

Esport og fede aktiviteter

Hvor:                Esport-lokalet på Grænseegnens Friskole, ovenpå samlingssalen, Skolegade 2, Holbøl

og hallen og sportspladsen ved skolen.

Alder:               3. – 9. klasse. Vi deler jer ind efter alder hvis der er rigtigt mange

Hvad laver vi:   Hver dag laves der lige dele af e-sport aktiviteter med træning og battles, og sjove lege og
                        spil og kamp i det fri og sidst men ikke mindst: al mulig anden sjov og ballade som hører sig
                        sommer camp til. – og en tur i springhallen skal vi da naturligvis også og en sjov
                        vandaktivitet får vi også tid til.

Medbring:         idrætstøj (indendørs og udendørs sko) og t-shirt og shorts og håndklæde og badetøj – og en
                        ren t-shirt til e-sport. Drikkedunk til vand. Der må IKKE medbringes energidrikke, snus eller
                        andet i den kategori.

Instruktør:         E-sport og aktivitetsglade unge med tilknytning til HFIF og Friskolen.

Gymnastik camp

Hvor:               I vores fede springhal i Holbøl. Skolegade 2a, Holbøl, 6340 Kruså.
Hvad laver vi:  Masser af lege, spring i trampolin og springgrav, spring på airtrack, rytmiske serier, skæg og ballade.
                       Og til slut om fredagen en lille opvisning for forældre. Vi får også tid til vandaktivitet og andet sjov.

Medbring:        Indendørs idrætstøj (t-shirt og shorts) og et håndklæde og badetøj.
Instruktører:    Foreningens tidligere og nuværende instruktører.
Alder:              3. – 9. klasse. Vi deler jer ind efter alder hvis der er rigtigt mange (gym-camp 1)
                       0.– 2. klasse (gym-camp 2)

Fælles for alle tre camps:

Tilmelding:    HF-IF.dk/holdtilmelding og vælg hvilken camp du skal på, senest den 1.6.2024.
Pris:              600 kr. der betales ved tilmelding.
Tidspunkter:  Mandag den 1. juli til og med fredag den 5. juli 2024 i tidsrummet fra kl. 9.00 – 15.00.
                     Har du brug for at komme tidligere eller gå senere er der voksne tilstede fra 8.00 – 16.00.

Fredag er der en lille forevisning af hvad vi har lavet fra kl. 15.00-15.30.

Mad:              Husk egen madpakke og drikkedunk. Vi sørger herudover for et stykke frugt pr. dag.
T-shirt:          med i prisen er en sommer camp-t-shirt. Så husk at skrive størrelse på ved tilmelding.
Arrangør:       Arrangør er Holbøl Foredrags- og Idrætsforening (HFIF) sammen med Grænseegnens Friskole med støtte fra Aabenraa kommune.

Kontakt:        Maria Blaudzun, tlf: 20729321 eller mail: maria@kraak.dk

Campen støttes af Aktiv Aabenraa