JUMPERS SPRING

Hvem: 14-18 år

Hvornår:

Hvor: Hallen ved Grænseegnens friskole

Er du frisk på at fyre den max af i trampolinen eller måske kunne du bare godt tænke dig at give den gas på banen, så er Jumpers lige holdet for dig.

Den ugentlige træning vil yde på masser af sjov og fart med et ungt og dygtigt trænerteam. Der vil blive lagt vægt på at deltagerne vil komme til at udvikle sig springmæssigt.

Vi håer at se mange nye ansigter til sæsonstart!

Jumpers er et samarbejdshold imellem foreningerne Rinkenæs RUIF samt Holbøl HFIF.

Instruktører søges

Hvis du/i som familie er økonomisk udfordret - kan der søges om kontigentfritagelse, eller fritidspas hos kommunen (Lyreskovskolen).

Er dit barn i skolealderen, skal der søges om fritidspas hos Lyreskovskolen - Download blanketten her.

Er dit barn under skolealder, skal du kontakte en af kontaktpersonerne fra HFIF Gymnastik.