MOVEBETTER
- bevæg dig bedre og bliv bevæget
Hvem: Voksne M/K

Hvornår: Tirsdage 19.00 – 20.45

Hvor: Hallen

På Movebetter holdet får du trænet hele din krop grundigt igennem – styrke – smidighed, puls, koordination og balance!
Træningen bygger på den nye hjerneforskning og min fysioterapeutiske viden. Jeg har fokus på kvalitets bevægelser og at finde lige nøjagtigt de input der giver dig et bedre output = bedre styrke, smidighed, balance, ro og glæde. Din sundhed i centrum!
Vi arbejder seriøst og koncentreret – men vi er også et hold der er kendt for sammenhold, smil, vidensdeling og hygge!

Hovedfokus er på styrke, bevægelighedstræning og balance!

Instruktør: Charlotte Duus Christensen
Fysioterapeut, Z-Health coach og DGI Landsinstruktør i Pilates, EFFEKT og Yoga.
Jeg har selv flere skavanker, hvorfor jeg nemt kan sætte mig ind i at øvelser er umulige/ hårde/udfordrende – derfor inviterer og guider jeg, men du må selv mærke efter, hvad der er godt for dig.
Spørgsmål – mail@cduus.com - 21784130

Praktisk info:
  • Tøj – behageligt/eftergiveligt– gerne flere lag – så du kan tage af og på, gerne tætsiddende tøj og bare tæer, når vi laver øvelser, hvor det er hensigtsmæssigt, at jeg kan korrigere dine stillinger. Til gengæld når vi laver rolige øvelser/stræk/afspænding kan det være rart med mere tøj på.
  • HFIF har investeret i masser af lækkert udstyr du må låne. Bløde træningsmåtter, ball-stik bolde, redondo bolde, elastikker, vægt, vægtstænger og tæpper – men du er selvfølgelig velkommen til at tage dit eget med.
  • Jeg inviterer til juleafslutning og sæsonafslutning med fællesspisning og mini foredrag i mit hjem, det plejer at være super hyggeligt.
  • Vi har en lukket gruppe, hvor vi deler interessante opslag/videoer om krop og sundhed. Du er også altid velkommen til at skrive til mig, eller spørge efter træningen.

Pris:      Hele sæson (19. sep-26. marts) 500,-
                           Rabat på events og på 2. hold. Hold 2 kun 350,- kr.